Pe data de 16 iunie, au fost anunțate rezultatele concursului ”Marca Comercială a anului 2016”, unde compania Conluxart a cîștigat Medalie de aur, la categoria Rebranding.

Concursul a fost organizat de către Camera de Comerț și Industrie în parteneriat cu Agenția de Stat pentru Propietatea Intelectuală, și a avut ca participanți 145 de companii naționale, cu scopul de a reliefa cele mai reuşite proiecte în domeniul creării şi promovării mărcilor comerciale autohtone pe piaţa internă şi externă, a spori competitivitatea lor şi a contribui la creșterea profesionalismului echipelor de marketing.

În anul 2015, după mai bine de 17 ani de experiență pe piața acoperișurilor, am simțit necesitatea să actualizăm imaginea companiei. La baza deciziei de rebranding au stat mai multe motive, precum: alinierea design-ului materialelor promoționale la o identitate vizuală unică și alinierea mesajelor promoționale transmise atât prin canalele directe de comunicare cât și prin alte puncte de contact ale clienților cu brandul.

Ne doream ca rebranding-ul să reprezinte schimbarea identității vizuale, dar și îmbunătățirea nivelului de deservire și nivelul calității perceput de către clienți. Mai mult, am dorit să transformăm procesul de cumpărare a unui produs Conluxart într-o experiență plăcută.

Pentru noi a fost prima dată când am participat la așa gen de concurs și am considerat că este o oportunitate perfectă de a primi un feedback aferent procesului de rebranding efectuat. Ne bucurăm că dorința de a atrage o atenție sporită experienței clienților Conluxart în momentul interacțiunii lor cu brandul companiei a fost apreciată pe măsură.