După mai bine de un an și jumătate de la începerea construcției, în luna martie 2016, în incinta depozitului de pe strada Cărbunarilor, vom deschide centrul de logistică Conluxart. Pe parcursul acestei perioade, toată echipa a lucrat intens pentru a realiza ceva frumos, care să ne reprezinte.
Pentru a afla mai multe detalii despre proiect și necesitățile care au stat la baza deciziei de construcție, am discutat cu domnul Ilarion Ursu, director general Conluxart, care a și dat startul construcției în anul 2014.
Redacție: De ce ați decis că este momentul oportun pentru al doilea oficiu Conluxart și care sunt motivele care au stat la baza deciziei?
Ilarion Ursu: Am decis că trebuie să începem construcția pentru că compania Conluxart crește și am considerat acest pas unul natural în dezvoltare. În primul rând, dorim să asigurăm fiecărui angajat al companiei cele mai bune condiții pentru a-și desfășura activitatea într-o atmosferă plăcută. În al doilea rând, dorim ca clienții care decid să achiziționeze produsele Conluxart direct de la depozit să se simtă bine, să poată servi o cafea în timp ce așteaptă să fie pregătită comanda. De asemenea, vrem să asigurăm confortul fiecărui oaspete care va intra în oficiul nostru.
Redacție: Care a fost idea dumneavoastră inițială a proiectului? De ce ați optat pentru ceva mai diferit pentru centru de logistică?
Ilarion Ursu: Ne-am pus ca scop ca acest oficiu să fie imaginea companiei, să reflecte viziunea noastră asupra procesului de construcție. Din acest motiv am optat pentru un proiect futuristic, cu arhitectură modernă și un stil minimalist.
Redacție: Ce materiale ați utilizat și cîți oameni au participat la această construcție?
Ilarion Ursu: La acest proiect am utilizat cele mai noi tehnologii. Pentru acoperiș am utilizat tablă plană de tip Greencoat PLX, al producătorului suedez SSAB. Pentru a încălzi încăperea am utilizat încălzire cu pompe geotermale, lumini LED pentru iluminare interioară și exterioară. La trepte am folosit marmură și granit. Toate materiale au fost alese astfel încât să confere oficiului un rafinament și un stil diferit de cele construite pînă acum în Republica Moldova. La fiecare etapă a construcției a lucrat câte o echipă specializată de meșteri, în total - aproximativ 20 de oameni.
Redacție: Ce săli sunt planificate în interiorul acestui oficiu?
Ilarion Ursu: În interiorul oficiului urmează să fie atât săli de deservire a clienților cât și camere administrative. La intrarea în oficiu va fi o sală de recepție, unde clienții vor fi întilniți de către managerii de oficiu. O să avem o mică bucătărie, unde angajații vor putea lua masa și o garderobă cu cabină de duș pentru angajații depozitului. Nu în ultimul rând, departamentul de construcție al companiei își va desfășura activitatea din acest centru.
Redacție: Știm că pentru aceast centru e nevoie de o investiție considerabilă. De ce ați hotărît să investiți atât de mult în acest proiect?
Ilarion Ursu: Noi am decis să facem o investiție de lungă durată, prin a face un proiect frumos și a aduce arhitectura modernă la noi acasă. Sperăm ca această construcție să dureze cel puțin 100 de ani :).
Mai jos puteți vedea imaginea actuală a oficiului și schița inițială a proiectului. Iar aici puteți vedea o galerie foto cu șantierul de construcție.
Proiectul va fi deschis oficial în luna martie 2016.